Joeyjonsson.se

Blogg.se är så... Ajsjskebd

Publicerad 2014-03-24 21:34:36 i BLOGG,

Börja störa mig på blogg.se, appen kan ta sitt liv för jag dampar på den 24/7 hahahahahah och den nya design grejjen är så äcklig så sist jag försökte designa något höll jag på att kasta datorn i väggen. 

Tittar runt på olika bloggportaler, såg på ida's blogg om vad folk tyckte om nattstad och har skapat ett konto där men bloggar inte, kollar runt just nu och bara känner efter.

Vi får se om jag byter för jag gillar nattstad starkt! Plus att det är billigare att köpa .se! 

Är as trött så ska sova nu. Berättar om dagen imorrn, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela