Joeyjonsson.se

forever alone på skolan,

Publicerad 2014-03-14 14:00:31 i BLOGG,

Väntar på att mamma ska komma från västerås och hämta mig, så snällt av henne att tro att jag slutar 15:30 och åker till västerås hah. Clara ellen & siri är också här men dom är typ någonstans nu och kommer till mig efter om jag är kvar. Dagen har varit helt ok, var typ död hela dan för att jag var as trött. Jobbade typ inget vilken ingen typ gör på fredagar men hade det sista nationella provet i engelska som vi bara skulle skriva om ett minne från vår barndom och jag skrev om när jag och mayas mamma renoverade hela mayas rum och sa att jag skulle till ikea när hon kom hem så jag inte kunde vara hos henne när hon kom hem från finland och sen så överraskade jag henne osv och sen pratade jag planer med ellen siri och clara om vårat lilla project som kommer hålla på till maj eller längre. Ni får veta om det blir av, Har iallafall dans ikväll 17:30-18:30 osv så vi hörs sen


Kommentarer

Postat av: bloggfan

Publicerad 2014-03-14 16:12:53

vilken grupp går du i på dansen och vilka låtar har ni?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela