Joeyjonsson.se

Hem till maya

Publicerad 2014-03-22 15:08:32 i BLOGG,

Åker hem till maya om någon timme, hennes mamma hämtar mig och sen tror jag att jag skulle sova över och sen imorgon på morgonen vid 11 så kommer maya ifrån thailand så vi ses igen efter 2 veckor vi alla vet hur det kan sluta = slagsmål. Nejmen jag har saknat henne, 
Ska iallafall fixa en liten present till henne när hon kommer hahaha vad får 
ni se sen;)))) ska iallafall bli så kul! 

Ska iallafall åka och handla idag med mayas mamma för att jag ska baka kladdkaka tills maya kommer! 

Vi hörs iallafall sen! Video på vfm kommer iallafall upp när jag ger maya min lilla present ;) 

Kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela