Joeyjonsson.se

hemma

Publicerad 2014-03-14 19:49:26 i BLOGG,

kom ju hem från dansen ca kvart i 7 kanske, var helt slut för vi körde värkligen på idag och jag hade gått hem innan och gått på lång promenad med Lord aka frasse som e mayas hund som e min idag;)))
 
så var typ död och orkade inte ens gå ur bilen, men jag duschade av mig snabbt då jag duschade igår och sen så åt jag middag som jag aldrig gör innan för jag inte vill ha håll och sen satt jag och creepade trean på tv för jag trodde top model skulle gå men sen kom jag på att det inte går på fredagar:(
så jag sitter nu och spelar på min systers dator då min inte har en laddare:(
 
iallafall hörs vi sen när jag säger godnatt. 
 
Puss, 
 
 
- åh den e så bra orkar inte 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-15 19:18:34

den där låten har showgruppen på street feet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela