Joeyjonsson.se

Kvällen

Publicerad 2014-03-19 20:45:00 i BLOGG,

Efter skolan då det typ var snöstorm så gick jag ellen siri clara och amanda hem till siri och ellen och lämnade väskor osv tills claras farmor hämtade oss och körde oss till maxi där vi köpte lite gott innan vi as taggade åkte tillbaka till siri och ellen och kollade på det nya avsnittet av pretty little liars som var så sjukt ajsjahshs vi satt typ och kramade varandra jag svär. Vi var fett feta också haha. Sen efter det åkte amanda hem, och då fortsatte jag clara siri och ellen med att kolla på en skräckfilm och vi valde hajen och vi skrek alltid när den kom för den var äcklig hahhaa, jag låg typ lutad mot claras ben sen log siri mot mina hashtag swag. 

Så var hos dom från 4-8:30. Rätt länge;) men det va kul! 
 Skoldagen gick ok. Jobbad typ inget förutom bild:( 
Iallafall så är det torsdag imorgon, vet inget speciellt som händer då och sen på fredag och sen lördag till söndag är det sleepover hos clara med tjejerna. Ska bli såå kul! 


NI MÅSTE SE AVSNITTET

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela