Joeyjonsson.se

ojdå

Publicerad 2014-03-21 14:41:30 i BLOGG,

glömde bort er helt hahahahah, ops hahaha. men sitter nu och fixar loggboks omslag till mina små vänner, ska göra till ellen mig siri och clara(: dagen idag var slöööö, var så sjukt trött haha. var uppe till halv 1 igår, skyller det på cameron för jag tweetade till han igår när han var online ''i won't sleep until you follow me'' och han gjorde aldrig det så 3 timmar sen alltså halv ett gav jag typ upp haha och sen vaknade jag 07:30 imorse:/ men lämnade in hkk uppgift och gjorde klart bilduppgiften där jag skulle göra om en reklam till något negativt och jag gjorde om en shampoo reklam till en dålig sak och jag vart såå stolt för det blev så sjukt bra! jag delar uppgift med ellen så vi kommer typ få iallafall c+ på den för jag tyckte den var jätte bra. 
 
kl halv 6-7 så är det dans, ska bli kul att lägga till danssteg till in your arms men som ni kanske vet så tycker jag inte om att dansa till badboys..  
 
iallafall så ska jag fortsätta nu med loggboks saken. 
 
vi hörs senare, puss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela