Joeyjonsson.se

Skola

Publicerad 2014-03-18 08:07:41 i BLOGG,

Inte 100% frisk än men mår mycket bättre än vad jag gjorde den här helgen, så det blir skola idag. Jag och ellen ska kolla upp vad vi egentligen har som bild uppgift osv. Slutar 15:25 idag:( 
Men jag slutar någongång idag iallafall, igår kväll kom pappa från ukraina levande hahaha, nejmen det va kul att träffa han igen. Han hade köpt ett skal till mig som e guldigt med diamanter på, så ja. 
Men jag ska göra iordning mig för att jag åker till skolan om några minuter. 

Kram 




Camerooonnnn bdhsjdjbgsdhhv

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-21 15:14:16

kan du lägga ut en bild på skalet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Joey Jonsson

Hej! jag heter Joey och är 13 år ! på min blogg får du läsa om mitt liv och drömmen om att flytta till usa, träffa min idol som är Justin Bieber och massa annat skoj! kram

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela